Olivia H -

Barmark

2011-04-11 | 20:17:00 | Kategori: Sportande

Nu på kvällen så har jag varit på barmarksträning med ringetten. Det gick ganska bra och vi höll på i över en timme.

När jag skulle gå till tjejgruppen så var det extremt varmt ute. Det var rena sommarvärmen. Simon var tvungen att ta av sig sin jacka och gå i bara t-shirt. Vi lyssnade på ganska gamla låtar som jag har på min mobil och hade allmänt kul. Tog värsta omvägen till Klockaregården för att jag och Felicia skulle gå med Simon så långt som möjligt. Vi sick-sackade genom halva kyrkogården, vilket var väldigt jobbigt...
Aja, nu ska jag gå och lägga mig!

Dream sweet dreams! ♥

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0