Olivia H -

Classic Car Week

2011-08-03 | 10:55:00 | Kategori: Classic Car Week - Augusti 2011
God eftermiddag alla söta läsare där ute!

Igår var jag vid Classic Car week med pappa och morfar. Det var jättekul! (Om man gillar gamlabilar såklart...) :} Fiick nog en massa bra bilder, men de kommer att komma lite nu och då tror jag. Ibland var det även några som "posa" när jag tog kort. Det var även en gubbe som ba "åh vilken stor kamera du har. Ta ett kort på mig!". så jag tog ett kort (som blev jättesuddigt) och bara stod och skrattade. Vilka sköna snubbar det finns asså! :}

Fotade först bara med mitt 18-55 objektiv, men så småning om bytte jag till mitt 55-300. Jag hatar att inte ha ett typ 18-105 eller något liknande. Måste byta objektiv varje gång jag ska lägga ner kameran i kameraväskan... Sjuktjobbigt i sånahär situationer.

Bjuder iaf på en bild från gårdagen.


Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0