Olivia H -

Rhodos - Vatten

2011-08-07 | 19:19:52 | Kategori: Rhodos - Maj 2011
Hello!
Har redigerat klart alla bilder nu. Blev riktigt nöjd med vissa, emn när jag skulle sätta mig och redigera så såg jag att alla mina mappar låg lite hur som helst. Jag satte mig såklart och började sortera upp där istället... Lite typiskt mig att börja med något när man inte ens har gjort klart det andra (eller inte ens börjat med det man skulle göra...). Men här kommer de iaf.

När lillebror låg och plaskade i poolen.



Jag stod straxt utanför vårat rum och tog kort bort mot Turkiet.

En båt som åkte förbi.

Näst sista dagen gick jag och mormor ner till stranden och tittade lite.



Det var ganska klart den dagen så man såg Rhodos stad därifrån.

hade inte så mycket annat att ta kort på, så jag la mig ner i sanden och började fota.







Knäppte ett par kort bort mot Turkiet (igen).



Hittade en liten port som blev väldigt vacker med vattnet i bakgrunden.


KOMMENTARER
molly

ser väldigt härligt ut!

2011-08-08 | 16:31:57
Hemsida: http://molllyr.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0