Olivia H -

Tips påväg

2011-08-20 | 22:13:00 | Kategori: Blogg

Imorgon ska jag sätta mig och göra ett litet bloggtips. Första ever för mig, men nu är frågan den:
Tycker ni att jag ska göra ett videoinlägg eller bara i text? Det är helt upp till er, för det är ju ändå ni som ska se/läsa det.

Hade tänkt att ha lite tema veckor, ungefär som Cornelia har. Vad skulle ni tycka om det och ge gärna några förslag på vad man kan ha isåfall. Då blir jag jätteglad! :}


Bilder från festen påväg och lite fler bilder från Rhodos. Tror att detta är de sista bilderna från Rhodos faktiskt. :}

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0