Olivia H -

1/8 2011

2011-08-01 | 21:49:00 | Kategori: Life By Me


Simona och jag på "däcket" efter båten.

Idag tog vi en liten tripp till Orsa.

Åkte först till fryksåsfäbod utanför Orsa, men där fanns det ingenting att äta (eller det var bara öppet tisdag-söndag), så då åkte vi in till Orsa och åt i en våffelstuga. De hade världensgodaste fras-våfflor! De var så sjukt goda!

Sen åkte vi till Helvetesfallen (som är ett vattenfall) som helt enkelt ligger käpprätt åt helvete. Med andra ord så ligger det rätt ute i skogen. Det var väldigt brant där och jag kom inte ens ända ner till vattnet.. Lite besviken blev man ju. När vi var klara där så åkte vi till ett annat vattenfall. Det var inte heller så himla fint där...

Bilder kommer imorgon då jag har laddat över alla från kameran för jag orkar inte göra det just nu...
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0