Olivia H -

35 timmar

2011-12-10 | 16:35:00 | Kategori: Music & Movie
Efter att ha varit vaken i lite drygt 35 timmar känner man sig lite lagom ofräsh.
Jag och mina kära vänner Linnea, Ida och Jolin har haft Harry Potetr-marathon och filmerna rullade i drygt 23 timmar. Jag är väldigt trött och orkar knappt sitta upp...

Vi har iaf kollat på alla Harry Potter-filmer och jag älskar dem totalt!

Jag ska snart ringa min mamma och be henne komma och hämta mig och Jolin här ute hos Ida. När jag komemr hem ska jag ta en liten dusch och sedan visa lite bilder från gårdagen. :}

Ha det bäst så länge!
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0