Olivia H -

Juniormatch och julstök

2011-12-17 | 13:32:00 | Kategori: Sportande
Om en liten stund ska jag och pappa åka upp till ishallen för att jag ska spela hemmamatch mot Kista idag.

Annars har vi bara varit hemma och fixat lite inför kvällen då vi ska ha en "mini julafton" tillsammans med mina kusiner på mammas sida och min mormor och morfar. Vi kommer nämligen inte att träffa dem på julafton, då vi ska fira jul med släkten på pappas sida. Det ska bli kul och min faster har bett mig att ta lite foton på hennes familj, så vi får se om jag får tillåtelse att lägga upp lite bilder här på bloggen. :}

Ni får ha det så bra!
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0