Olivia H -

OnePiece in my heart ♥

2011-02-24 | 17:26:00 | Kategori: Fashion & Style

Jag har ÄNTLIGEN fått min OnePiece!
Jag har väntat på den i ca 12 dagar nu och pappa kom hem med den igår. Jag blev överlycklig för den är verkligen superskön och jag ångrar verkligen inte att jag köpte den. Jag har aldrig haft en OnePiece förut och jag tycker att det är det skönaste plagget jag har just nu. Jag har varken hunnit eller orkat att ta kort när jag har den på mig och för er som undrar så är den i en härlig lila färg.
Bilden är från OnePieces hemsida.

                                                                                                Min fina OnePiece:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0