Olivia H -

Fullt upp...

2011-06-23 | 10:18:00 | Kategori: Porträtt


Foto & Redigering: Olivia H
På Bild: Ida L



Har lite fullt upp just nu...
Mammas kompis Jessica (som för övrigt är min idrottslärare) ska komma hit på lunch vid ett tiden. Sen ska Tanja (som jag var på bröllop hos) komma hit och fika vid två, så vi har lite att göra mamma och jag.

Det första vi gjorde nu på mrogonen var att åka till Rörmora och plocka jordgubbar och köpa potatis (i spöregn...), och nu ska vi börja med att fixa maten. Det blir taco-paj. Mums! Sen ska jag baka en kaka till fikat.
Så mycket att göra på så lite tid...

Regnet fullkomligr vräker ner här hemma! Stackars Petrus som går sista dagen på fotbollskolan. Inte kul att spela fotboll i spöregn...
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0