Olivia H -

28 Februari 2011

2011-03-18 | 22:38:00 | Kategori: Österrike - Februari 2011
Det var andra dagen som vi åkte skidor. Vi åkte i Bad Gastein och där omkring. Det var hur mysigt och kul som helst. Det hände inte så mycket mer under dagen, men på kvällen så gick vi en promenad i byn. Det finns ett vattenfall där, och det tog jag så klart kort på! På lördagen satt vi i bilen hela dagen och på söndagen åkte vi i backarna. Vi var på pistvisningen och körde med "Turbo gruppen".

                                                                         Lite bilder på vattenfallet i mörkret:





Denna bilden är tagen uppe vid byn

Pappa hittade en rolig och annorlunda resturang skylt...


Vi gick även förbi några telefonkiosker


Och jag var bara tvungen att leka fotomodell


På kvällarna var byn upplyst av neonskyltar och det var hur fint som helst!

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0