Olivia H -

SM-GULD!!!

2011-03-27 | 20:42:00 | Kategori: Sportande

JAAAAAAAA!!! Vi vann!
Jag är hur glad som helst för att vi vann! Det går inta att beskriva kännslan att vinna SM.
Idag är jag överlycklig för vi vann SM-guld i ungdom i år igen! Det var superkul! Vi tog i 110% hela matchen och passningarna satt hur fint som helst. Det var ett par mål som var supersnygga. Passning från en spelare som stod på ena sidan, som passade till en cornerplayer. Hur snyggt som helst! Vi tryckte ut Kistas spelare så att de inte kom igenom våran triangel, precis som man ska göra.

Jag har massor med bilder från helgen, men de kommer senare för jag har inte laddat upp dem på datan än.

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0