Olivia H -

Breaking Dawn part 1

2011-11-18 | 21:41:00 | Kategori: Music & Movie

Anledningen till att jag inte har skrivit något idag är mer än acceptabel! Jag har nämligen varit på Breaking Dawn part 1! Den var helt awesome! Solklart den BÄSTA FILMEN JAG NÅGONDIN SETT!
Jag satt och hyperventilera ett tag också. Kunde typ inte andas och höll andan i säkert en minut. Självklart applåderade vi när Jacob {Taylor Lautner} tog av sig sin tröja och man fick se hans übersnygga magrutor och vi skratta så fort han sa något roligt.

Jag hade tagit Twilight-menyn när jag skulle köpa popcorn, så nu sitter jag här med en awsome mugg {den läsken var i} och ett ännumera awesome armband där det står "The Twilight Saga Breaking Dawn Part 1".

Just nu sitter jag och pillar lite med min Twilight affisch som jag köpte år 2008 när den första filmen hade kommit ut. Hoppas att det blir bra.


Jag tycker att alla ska se denna filmen för det är lät den bästa i hela serien.
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0