Olivia H -

Ge mig iväg...

2011-11-28 | 18:35:00 | Kategori: Sportande
Hello!

Nu ska jag straxt sticka till träningen. Jag har superont i min rygg, men jag hoppas att jag kan spela match på onsdag i alla fall. Jag vill verkligen, för jag missade ju två timmars träningen när jag åkte till Gransnäs...

Vill verkligen inget annat än att spela ringette. Det är liksom det som man ser fram emot på dagarna i skolan. Att träffa alla kompisar i laget och träna och bli härligt svettig. Det är superskönt! Även om det kan låta ganska äckligt för vissa att bli svettigt, så är det superskönt.

Imorgon kommer sista bilden av hjärt temat och första bilden på denna veckans tema.

Nej nu ska jag bege mig.
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0