Olivia H -

♥ mig

2011-11-23 | 16:12:00 | Kategori: Life By Me
Moshi moshi!
 
Idag var vi på en teater med skolan, som heter "Hjärta mig" med en grupp som heter "Ung utan pung".
 
De är helt grymma och jag satt och asgarvade hela föreställningen! Fanns inte en ända sekund då jag inte skrattade.
De är helt grymma skådespelare och det fanns två riktigt roliga scener. Den ena var självklart den med de två livsfarliga och gamla tanterna Sigrid och Hariet {tror iaf att de heter} och den andra var den med WOW-Nörden och bloggerskan. De berätta om vad de hade gjort dagen innan och de berättade om vartannat så det vart as kul!

Tyvärr var det några som bestämde sig att förstöra genom att kasta saker på de som stod på scenen. Omoget säger jag bara! Man bode fata bättre när man går i sjuan och åttan, men tydligen inte alla...

Efter teatern gick jag, Ida, Linnea och Jolin in på Meltons och käkade pizza. Supergott!
Detta var nog en av de bästa dagarna och vad en av skådespelarna sa till Patrik gjorde verkligen min dag!

Patrik: Bieberlicious! :}
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0