Olivia H -

03.30

2011-10-03 | 16:21:00 | Kategori: Sportande
Hello!

Har varit i Finland över helgen så det är därför jag inte har skrivit någonting...
Vi åkte i fredags kväll, men jag skrev inte någonting i torsdags för att efter skolan städade jag och sen kom Jolin för at hon skulle sova hos mig.

I morse vaknade jag en timma för tidigt för att mitt alarm ringde... Hade ställt om klockan från finsk tid till svensk tid innan jag gick och la mig, men den måste ha ställt om sig själv för att den ringde 03.30 svensk tid. Berättar mer om det senare...

Jag har iaf haft sjukt kul med alla underbara människor och det finns stunder som jag sent kommer att glömma t ex när Annela ramlade på asfalten. Så sjukt kul! Kunde verkligen inte sluta skratta.
Mitt minneskort till kameran är typ fullt så nu blir det väl att sätta sig och lägga över alla bilder på datorn och sen redigera dem...

Nu har ni iaf fått reda på varför jag som sagt inte har bloggat i helgen!
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0