Olivia H -

Regnet vräker ner..

2011-09-11 | 20:32:00 | Kategori: Life By Me
..och här sitter jag och har precis duschat.
Har varit på träning och haft det kul. Vi spelade match och mitt lag vann med14-5. Det var nog det roligaste! ;}  Jag gjorde tyvärr inga mål, men det är okej ändå.

Min kära vän Hanna sa att jag skulle skriva om henne i bloggen, så nu får jag väl göra det. :P Hon heter som sagt Hanna och spelar i mitt ringette lag. Vi spelade i samma lag idag på matchen {våra tränare delade upp hela truppen i två så fick vi köra match mot varandra} och hon gjorde flera assist, men jag vet inte om hon gjorde mål. Tror det...
Min andra vän Viktor tyckte att jag skulle skriva om honom när jag sa på facebook att jag inte hade någontinga att skriva.

Direkt från facebook:


Riktigt roliga vänner jag har va?! ;}

Mina vänner är de bästa som man kan tänka sig!

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0