Olivia H -

Träning träning träning

2011-09-07 | 18:14:00 | Kategori: Sportande
Ja det är vad mitt liv består av just nu, men det är bara kul.

Just nu sitter jag med en tallrik med morotssoppa och kollar in lite bloggar. Har inte hunnit blogga idag eftersom att jag har så sjukt mycket läxor och prov. Eller det är vara ett prov och resten är läxor... Skolan kommer ju alltid i första hand, no matter what. Hoppas att ni förstår!

Ska iaf på träning om ca 30 minuter och på söndag ska vi dela upp laget i 2 st lag så ska vi spela match mot varandra. De som kommer från flick har ju aldrig spelat en ungsomsmatch och nu när vi är så många så är det ju lika bra att köra lite innan sesongen börjar.
I oktober ska vi åka till Finland och spela ringette mot finska lag. det ska bli jättekul. Längtar!♥
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0