Olivia H -

Source Code

2011-09-25 | 10:54:00 | Kategori: Music & Movie
Hello!

Igår var jag, Ida och Jolin på bio och kollade på Source Code. Den var jättebra! jag rekomenderar den till alla som gillar Sci-Fi filmer. Som sagt så blev detta Idas födelsedagspresent och jag hoppas att hon uppskattade den.
Tog inte med mig någon kamera, men jag hade ändå inte tagit kort.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer förutom att jag, Ida och Jolin var ute och fotade igår och jag försökte spela in en film där jag visar den nya saken som kom i brevlådan... Filmen blev totalt failad och jag ska försöka göra en ny så att ni inte behöver fundera längre.

Ikväll kommer jag hem till mig så då kanske det kommer lite nya bilder!
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0