Olivia H -

Konfa

2012-04-22 | 20:32:00 | Kategori: Life By Me
Har spenderat hela dagen i Mariefred för att kusinen har gått och blivit kristen. Nej, men han har konfirmerats och då var jag och familjen där.
Riktigt trevligt. Han och två killar till spelade i kyrkan och Erik sjöng också. Hade faktiskt aldrig vågat göra det själv! han var jätteduktig, även fast han är i målbrottet och inte kan sjunga lika låga eller höga toner som han brukade innan.

Efteråt  bar det i alla fall hem till Erik så att vi kunde äta lite och två av hans kompisar var där också. Snacka om pinsam tystnad vid matbordet...
Jag och min kusin Linnea var de ända tjejerna och det var 6st killar och 3 av dem känner jag inte ens. Fast jag har pratat med en i telefon, men han vet nog inte att det var jag. Hmmm... Nu fick jag något att fundera på.

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0