Olivia H -

Ångest på högsta nivå

2012-08-24 | 19:32:11 | Kategori: Daily life
Usch!! Får ångest varje gång jag går in på bloggen och ser att jag inte har uppdaterat något på flera dagar... Det är verkligen inte kul, men faktum är att jag inte har så mycket att updatera om.
Håller på att sortera alla bilder från London fortfarande och ska redigera X antal idag. Samtidigt ska jag fixa en ny design till bloggen, en design till min kommande novell blogg, skriva mer på novellen jag håller på med innan jag lägger upp första inlägget och mycket mer. Med andra ord har jag fullt upp denna helgen, plus att jag ska hinna träna. Herregud!!
 
Ni får stå ut, men jag hoppas att ni förstår....

KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0