Olivia H -

Min födelsedag

2012-08-13 | 16:54:00 | Kategori: Life By Me
Nejdå jag har inte glömt bort bloggen! Det har bara varit massor som har hänt den senaste veckan. Olly Murs var bla på sommar krysset i lördags och såklart var jag där. Älskar verkligen Olly!! Han är helt awesome!!
 
Som sagt, lördagen spenaderades uppe på Grönalund, från kl.10.30 till ca 22.30. Olly Murs skulle spela på Sommar krysset på kvälen så det var också lite därför jag, Jolin, My och Ida åkte dit. Sen att jag glömde bort hela tiden att jag fyllde år är en annan sak. Vi hade det riktigt kul och åkte Insane tyå 10 gånger. Den var himla kul!!
 Harlite bilder på Olly när han sjöng HSAB, men hade inte med mig min systemkamera, så bilderna är tagna med kompaktkameran och därför ganska dåliga.
 
Sen hann jag ju fylla 15 i lördags! Som Ida sa i lördags "Ja nu kan du få straff om du gör något dumt och ligga med vem du vill får du också!". Den tjejen är bara för knäpp!! {Jag vet att du läser detta Ida!!! ;D}
Men igår var det iaf folk här för att fira både mig och lillbrorsan som fyller år den 20:e då skolan börjar. Bilder på presenterna kommer kanske imorgon...

KOMMENTARER
Ida

:D

2012-08-13 | 19:29:13
Hemsida: http://idalindqvist.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0