Olivia H -

Träning, igen...

2012-02-06 | 18:34:00 | Kategori: Sportande
Jag ska snart åka på träning, men först tänkte jag bara slänga in ett litet inlägg.
Har inte gjort så mycket idag, förutom att ha fått ett skrattanfall i matsalen så att typ alla sa till en att vara tyst. Det hände en helt klockren grej med killarna i min klass, men jag kan tyvärr inte skriva det nu för jag har inte tid... Kanske skriver det imorgon.

Förrästen, kan man få magmuskler av att skratta? Isåfall bode jag ha magrutor vid det här laget så mycket som jag skrattar varje dag!

Det får bli en gammal bild, då jag inte har tid att lägga upp något annat...
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0