Olivia H -

5 sanningar om mig

2012-01-16 | 17:44:00 | Kategori: Life By Me
Okej, jag satt och skrev ett inlägg, men jag fick avbryta det för annars skule det låta jättekonstigt...
Eftersom att vissa av er som läser min blogg inte vet så mycket om mig så tänkte jag berätta fem sanningar om mig själv.

1. Jag blir nästan knäsvag när jag ser snygga killar med magrutor, vilket gör dem ännu snyggare.
2. Jag hatar att gå själv, t ex hem från skolan eller om jag går till centrum efter skolan så har jag sällskap dit, men inte hem...
3. När jag lyssnar på musik lyssnar jag enbart på One Direction och kan flera låtar utantill.
4. Jag älskar att retas med folk och vara allmänt jobbig.
5. Jag är en riktig godisgris och måste äta godis i alla fall en dag i veckan. Det är tur att jag spelar ringette, annars vet man inte hur jag hade sett ut nu...
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0