Olivia H -

I bilen

2012-01-22 | 17:24:00 | Kategori: Gransnäs - Juni 2012
Sitter just nu i bilen på väg hem från Gransnäs. Det har varit en kul, men stökig helg. Ibland {eller oftast} var man ganska trött på killarnas beteende. Det skreks och häktades den första natten så det vart väldigt lite sömn, men det gick bra ändå. Kände mig lite som en outsider för att det var jättemånga som kände varandra, men jag kände ingen... Hoppas att det bli bättre tills nästa förträff...
 
Jag håller på att svälta ihjäl just nu för att jag är så hungrig... Inte bra inte. Jag har inte kollat på "The Vampire Diaries" på hela helgen, jag har inte kunnat lyssna på One Direction och jag har inte kunnat blogga. Väldigt trist.
 
Nej nu ska jag vara lite social med pappa och morfar.
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0