Olivia H -

Baka, baka liten kaka

2012-06-14 | 16:33:00 | Kategori: Life By Me
Yo peeps!
Ska precis gå iväg till Ida för att baka lite med henne och Jolin. Himla trevligt!

Hade bara tänkt att slänga in ett litet inlägg eftersom att vi har sommarlov nu och jag inte har så mycket annat för mig... Igår låg jag mest och sov och idag har jag inte gjort så mycket annat tyvärr. Uppdateringen kommer inte vara på topp den närmaste månaden för att jag åker till Gransnäs på måndag och jag vill hinna umgås med mina underbara vänner denna veckan. Hoppas att ni förstår, men om ni inte gör det får ni helt enkelt stå ut med världshistoriens sämsta uppdatering...

Skriver också på en ny deckare/novell som jag berättade om för ett tag sen.
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0