Olivia H -

Cuz u got me flying baby I'm shining baby I'm riding with ur love I feel like I'm on top of the world with ur love

2012-05-06 | 14:13:00 | Kategori: Life By Me
Jahapp, då var man hemma från kyrkan igen då. Inte det roligaste, men det var dop och det var typ världens sötaste bebis som döptes. Han fick namnet Melker {inte för att jag kände dem, men iaf}. Ja, jag tycker att de flesta bebisar är söta... Men det är ju så det ska vara för de är så himla gulliga! Olivia ♥ Bebisar

Var också hemma hos mormor och morfar och åt lunch. Himla trevligt! Dock verklade Olga ganska sur över att hon inte fick smaka på maten, men är man en hund så är man.

Pappa delade upp godiset i fredags och delade allt i lika stora bitar. Då menar jag verkligen ALLT!
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0