Olivia H -

Illusion never changed Into something real I'm wide awake and I can see the perfect sky is torn

2012-05-09 | 16:42:00 | Kategori: Life By Me
Hello!

Jag kan verkligen inte sluta sjunga på "Torn". Har altid gillat den, men de senaste dagarna har det varit den enda låten som riktigt har fasnat på hjärnan... Sånt är himla jobbigt ibland.

Ska ut och springa med laget snart. Inte så pepp på det eftersom att det kanske kommer att börja regna... Det har regnat hela dagen, men som tur var var det uppehåll när jag gick hem från solan. Då blev jag glad!
Har annars bara gjort klart en försenad present till Josefin som fyllde år den 25:e April. Ja, jag vet att det är ganska länge sen, men iaf.

Ska sätta mig och läsa lite om Buddhismen nu och skriva klart en engelskauppgift som egentligen var tills idag, men eftersom att jag inte har skrivit klart den ochkom med ursäkten att jag glömde den hemma så var det ingen större fara.
Min lärare fick dock utbrott på alla som inte hade lämnat in uppgiften. Hon hade fått in11/24 och vart ganska arg... Fick även tillbaka min "The voyage" idag och fick ett B på den. Är ganska sur för det och är super arg på min lärare för att jag fick fel på saker som hon hade rättat. USCH!!

Bästaste boken ever!!!
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0