Olivia H -

"Just come at me bro and I swear to God that I'll hit you!"

2012-05-08 | 21:21:00 | Kategori: Life By Me
Yo peeps!
Tror jag vaknade på lite fel sida idag... Har varit lite förbannad på precis allt idag.

Vi hade iaf inläsningsdag ida, men fick inte lika mycket gjort som jag hade velat. Inge kul så nu måste man sätta sig med lite so imorgonbitti för att man har prov på fredag. Kul? Nej. Jag har inte ens hunnit klart med att svara på alla frågor! Stressad? Nej, inte alls. Jag har PANIK!

På eftermiddagen har jag varit sådär ganska hysteriskt rolig som jag kan vara. Ibland funderar jag på att filma mig själv så att ni kan se hur himla kul jag är. jag och Josefin satt i grupprummet och snackade om Buddhismen {det är det vi jobbar om i so:n} och sen kom vi på att vi skulle bli Boddhisattvor {googla det om ni inte vet vad det är} så vi satt och kom på massor med konstiga mantran som man har när man kör yoga.
Tillslut sa Josse: "Vi kan göra så att man kör 'hinayana' när man andas in och 'mahayana' när man andas ut!" Lysande idé Sickan!
Självklart behövde jag prova denna galna idé och självklart satte jag luft i fel strupe {kan man gör det förrästen?} när jag skulle säha "hinayana" och andas in samtidigt. Satt och asgarvade i typ en halv timme och de som kom in i grupprummet trodde att vi hade tagit något och var höga eller nåt... Jaja, det är så det är att vara mig! {Om ni inte vet vad "hinayana" och "mahayana"är. Googla det!}
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0