Olivia H -

Let's go crazy, crazy, crazy till we see the sun I know we only met but let's pretend it's love

2012-09-22 | 15:46:00 | Kategori: Life By Me
Hello!
 
Jag har inte uppdaterat på sjukt länge nu och jag kände att jag behöver skriva av mig lite.
Allt som händer just nu är bara en stor och tråkig karusell. Allt snurrar och jag mår inte speciellt bra. Jag har ångest, får panikattacker inom mig, ont i magen och i huvudet. Allt jag skulle vilja göra är att gömma mig under täcket och stanna där i evigheters evigheter, men jag vet att det inte fungerar så.
Jag har mått bra i snart ett år, men nu rasar allt igen. Ingenting är kul, men ändå ler jag... Jag vill inte berätta för mycket eftersom att jag vet att vissa av mina vänner läser min blogg {men ni bryr er sägert inte} och det gör att jag inte vill berätta mer. Jag kommer att berätta allt när jag känner att jag vill och tycker att det är okej att alla får reda på det, men tills dess stannar sanningen inom mig........
 
Några killar som alltid får mig att le är killarna i One Direction. När jag var mitt ute i det djupaste vatten kom de och räddade mig {väldigt poetiskt skrivet} och jag har orkat hålla mig kvar ovanför ytan tack vare dem. Nu i torsdags mådde jag inte speciellt bra och precis när jag behövde hjälp att hålla humöret uppe så kom den. Första spelningen av "Live While We're Young" på BBC RADIO 1 och en timme senare kom musikvideon. Snacka om att jag var glad!!
 

KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0