Olivia H -

Serious buisness

2012-09-07 | 20:50:46 | Kategori: Life By Me
Jag mår inte speciellt bra just nu. Jag mår psykiskt dåligt, har ångest, ler bara för att ingen annan ska märka något och jag har ont i huvudet och i magen konstant.
Jag vet inte riktigt vad det är, men jag känner mig deppig mest hela tiden. Jag orkar knappt gå i skolan och känner mig stressad. Jag har aldrig kännt så här förut och därför kommer jag ta en liten paus från allt. Eller från bloggen, min story blogg, fotandet och diverse forum {instagram, twitter, facebook} i alla fall. Jag kommer fortfarande gå till skolan och spela ringette, men det är för att jag mår bara ännu sämre om jag inte gör det. Jag vet inte hur länge jag kommer att vara borta, men tills dess kommer jag inte uppdatera bloggen lika mycket.
Jag hoppas att ni förstår allt detta och jag knaske berättar lite mer senare när jag har orken, men just nu kände jag bara för att skriva av mig lite och låta er veta vad som pågår. Min hälsa går före allt och mår inte jag bra fungerar ingenting i mitt liv!
 
Hoppas att ni fortfarande vill stanna kvar på bloggen för jag har fortfarande massor från London att visa er! Och så länge får ni komma ihåg mig som den glada och spralliga tjejen jag egentligen är!
Xx Olivia

KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0