Olivia H -

25 Februari 2011

2011-03-11 | 16:46:00 | Kategori: Österrike - Februari 2011

Direkt efter att jag kom hem från skolan så skulle vi påbörja våran resa ner till Österrike. Vi åkte och hämtade min farbror i Helsingborg och åkte sedan vidare till Trelleborg. Där fick vi åka på färjan och sedan gick vi och "chekade in" så att vi fick nycklarna till våra hytter. När vi hade lämnat allt så började vi gårunt och se oss omkring på båten och sedan gick vi och satte oss och åt. Pappa och Petrus delade på en bratwurst med pommes, mamma och jag delade på en räkmacka och till efetrrätt delade alla vi fyra på en afelstrudel med vaniljsås.

                                                               Räkmackan som jag och mamma delade på



Jag fick lite tråkigt så jag började ta kort på dillen, citronerna och glaset som jag hade haft sprite i

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0