Olivia H -

Flickan med skorna

2012-05-25 | 17:37:00 | Kategori: Annat
Älskar verkligen mina converse och vill inte ta av mig dem när jag kommer hem på eftermiddagarna. Älskar dem verkligen, men jag skulle behöva ett par nya för att de har nötts sönder inuti. Tyvärr så kan jag ju inte köpa det för att jag Inte har några pengar... Det gillas inte.

Har inte uppdaterat på länge pga ett no-arbete som skulle in idag. har haft fullt upp med det de sista dagarna och då har jag inte hunnit med bloggen. Himla tråkigt, men det är ju bara dryga två veckor kvar i skolan och sen är det SOMMARLOV!
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0