Olivia H -

Deckarskrivning

2011-11-22 | 21:22:00 | Kategori: Life By Me
Hello!

Idag har inte så mycket hänt. Jag kom hem från skolan och satte mig vid Tv:n en liten stund och sen var det bara att ta tag i veckans läxor. Jag har ett No prov på fredag, samt en deckare som i princip ska vara klar då också. Så med andra ord har jag lite att stå i, men jag kommer att hinna klart.

Imorgon så ska vi gå och se en föreställning med en grupp som kallas "Ung utan pung". Vi var och kollade på en föreställning med dem förra året som var väldigt bra, så vi får se om den i år slår den som vi såg förra året.
Det kan hända at jag uppdaterar lite imogon bitti beroende på hur mycket tid jag har att spela på...

Men nu ska jag gå och göra mig i ordning för att gå och lägga mig, för jag måste orka hela dagen imorgon. Vi har en ganska chill dag i och med teatern, men jag har match på kvällen så det gäller att hålla igång iaf! :}
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0