Olivia H -

Watch out Gotland 'cause the girls are back in town!

2012-08-14 | 08:45:00 | Kategori: One Direction
Om ca 20 minuter kommer jag byta ut mitt underbara hem mot 4 helsköna dagar på Gotland med bästa vännerna. Kommer bli grymt!! Egentligen skulle vi ha åkt lite tidigare i sommar, men hade lite för mycket att göra hela tiden så vi åker nu istället. Jolin har en sommarstuga på Gotland där vi kommer vara, men Ida har redan varit där en gång {vi skulle ha åkt alla tre då, men Jolin och Ida lämnade mig hemma... Buhuhu...} och inte jag. Ska bli himla kul! Andra gången jag är på Gotland i hela mitt liv! Första gången var på klassresan i 5:an.
Men då vet ni varför det kanske inte blir någon uppdatering den här veckan.
 
Nej, nu måste jag göra iordning mig det sista.
See ya!!

KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0