Olivia H -

Before and after

2012-06-06 | 18:16:57 | Kategori: Photoshop
Har suttit och pillat med bilder i photoshop. Tänkte att jag skulle visa två före och efter bilder.
Jag tog en bild på Harry Styles och en på Niall Horan {de är från pojkbandet One Direction om någon har missat det} och redigerade dem. De bilderna jag valde var, vad jag vet, inte rediegrade innan jag redigerade dem.



Jag redigerade bilderna för att jag ville prova en ny redigeringsteknik, inte för att

jag tycker att de är fula. Jag tycker att de är supersnygga som de är!

KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0