Olivia H -

New in

2012-06-03 | 20:54:48 | Kategori: Shopaholic
Yo peeps!

Har inte uppdaterat någonting idag för att mina kusiner åkte hem på morgonen och sen åkte jag, mamma och pappa till Skärholmen för att shoppa. Jag letade efter en klänning som jag skulle kunna ha i sommar, men blev det någon klänning? Nej, istället kom jag hem med ett par shorts {som både mamma och pappa hatar}, ett linne, en kortärmad blus, två bandau-bhar och ett par ballerina skor.

Passade även på att åka förbi Mediamarkt och Net On Net på vägen hem för att köpa ett stativ och en extern blixt till kameran. Är supernöjd med båda grejerna!




KOMMENTARER
Anonym

Vilka snygga shorts! Vart har du köpt dom? :)♥

2012-06-09 | 19:31:08

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0