Olivia H -

Järnaloppet

2012-09-01 | 11:41:00 | Kategori: Sportande
Hola Amigos!
 
Skulle egentligen åkt upp till Stockholm idag med Ida för att gå på fottoträffen, men det blev lite ändrade planer. Det beror delvis på att Ida inte svarar så jag vet inte hur vi skulle ta oss upp och sen att det regnat. Istället är det bestämt att jag ska springa Järnaloppet. Min tränare anmälde mig utan att jag visste om det {hyggligt!}, så nu är det väl bara att springa trots att jag sa innan att jag inte skulle det.
 
Nu ska jag gå och äta lite innan mammi kommer och hämtar mig och lillebror.



KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0