Olivia H -

I'm in love!

2011-12-19 | 21:13:00 | Kategori: Music & Movie

Idag har det bara varit pysseldag i skolan på förmiddagen och juldans/karaoke/allsång på eftermiddagen.
På förmiddagen kunde man kola på "Home Alone 1" i aulan, vilket jag självklart gjorde. Jag har sett den förut, men den är fortfarande rolig.
på eftermiddagen var det karaoke, juldans och allsång som gällde. Först ut var karaoken där närstan alla i min klass ställde upp på att sjunga. Låten blev "Someone like you" med Adele, men grejen är den att det bara var mindre än hälften som kunde texten och vi var runt 15 pers som delade på två stycken mikrofoner... Det gick bra i alla fall och jag tyckte att det inte lät så dåligt. Juldansen och allsången gick också bra.

Nu på kvällen har jag fått stå över ringetteträningen för att jag olyckligt nog har gått och fått en rejäl förkylning... Inte kul och jag hoppas att det blir bättre tills på onsdag då vi ska ha en liten julavslutning på ringetten. Men nu när jag sitter här och har det allmänt tråkigt så bjuder jag på en låt från det absolut sötaste pojkbandet som finns! Nämligen One Direction!


Ha en underbar kväll kära läsare!♥
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0