Olivia H -

Matchens lirare!

2011-12-01 | 17:12:00 | Kategori: Sportande
Hello!

Gissa hur glad jag var igår kväll på en skala från 1-100? 100 SÅKLART!

Igår spelade vi en match mot Uliksdal. Vi vann, men jag vet inte med hur mycket tyvärr... Jag gjorde i alla fall ett supersnyggt mål då jag kom fri, fintade målisen och sköt ringen rätt upp i vänstra krysset. jag var så himla glad efteråt att jag knappt visste vad jag skulle göra. :}
Efter matchen så delade de ut priser till matchens lirare i båda lagen och jag blev det i vårat lag. Så himla glad! Jag fick en chokladask, Cloettas "utvalda favoriter". Har inte öppnat den än, men imorgon tror jag att jag gör det

Jag har inte hunnit med bilderna till One week of, men jag lovar att jag ska skärpa mig.

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0