Olivia H -

Harry Potter-marathon

2011-07-17 | 22:17:00 | Kategori: Övrigt


Hermione Granger är och förblir den bästa (enligt mig) rollkaraktären i hela Harry Potter-serien..



Har lite Harry Potter-marathon med lillebror.
Han köpte nämligen alla filmer i Harry Potter-serien när vi var på Gekås, förutom Halvblodsprinsen som var slut. Så de senaste dagarna har vi ägnat kvällarna åt att kolla på Harry Potter. Riktigt kul faktiskt. :} Var väldigt länge sedan jag såg dem. Hade till och med glömt bort att jag hade sett en del av filmerna! Trodde först bara att jag hade sett första filmen, men när jag kollade på de andra så kom jag ihåg att jag hade sett dom med.

Hoppas att Halvblodsprinsen kommer snart (vi beställde den via cdon.com tror jag) så jag kan kolla på Dödsrelikerna del 1 och sedan gå och se Dödsrelikerna del 2 på bio med mamma, pappa och lillebror.

Läser för övrigt Harry Potter and the Philosober's Stone (på engelska). Måste läsa ut den snart så jag kan läsa alla andra! Gud vad mycket Harry Potter det blev nu. Men, men...


Någon mer än jag som är värsta Harry Potter-freaket just nu?
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0