Olivia H -

Otur...

2011-06-26 | 19:44:00 | Kategori: Life By Me

Såhär såg vårat midsommar bord ut.

Äntligen hemma från Berg Ö!
Och äntligen ett normalt internet igen. Som jag har längtat.
det har varit helt underbart där och vädret kan man ju inte klaga på.
Igår hade Petrus lite otur bara... han fick jättehög feber och spydde pga den. Så han låg deckad hela dagen. Och idag var det min tur att ha otur.
När vi skulle åka hem skulle jag gå i båten och hamna med ena benet i båten och andra benet i vattnet. Jag slog i jumsken, skrapade upp skenbenet (som håller på att svullna upp just nu) och doppade ena foten i vattnet... Inte så kul. Har superont just nu och haltar. Men men... Det är sånt som händer.

Ska gå och äta lite nu! Rester från gårdagens middag.
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0