Olivia H -

Inlines

2011-05-05 | 21:56:00 | Kategori: Sportande
Idag hade jag inlines träning. Asså vi kör ringette på en betongplatta [som låg under isen när det var vinter] som är målad med alla linjer och så. Fast vi har ju inlines på oss istället för skridskor. Jag har aldrig i hela mitt liv åkt inlines förut, men det gick ganska bra. Fast det är ju en grym skillnad jämtemot att åka skridskor. Man kan t ex inte göra ett hockeystopp [för er som inte vet vad det är så är det när man bromsar med båda skridskorna åt samma håll i princip] och svänga till baklänges som jag brukar göra... Lite jobbit, men det får man väl leva med antar jag. Jag är glad att jag inte åker i nedförsbackar, ännu! :}
Bilder på dem kommer kanske senare!

Förövrigt så har jag gjort lite läxor och tränat till provet imorgon. Hade bla en skrivuppgift att skriva till engelskan. Inte kul, inte kul...

Vad har ni gjort idag? 
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0