Olivia H -

A day I won't forget

2011-11-05 | 17:23:00 | Kategori: Life By Me
Hello!

Kom egentligen hem för ett par timmar sen, men jag har inte orkat sätta mig vid datorn...

Vi hade det jättekul igår och det blev mycket skratt. Tyvärr gick Linnea hem väldigt tidigt, medans vi andra skulle sova över hos Josefin. Runt 23.30 skulle vi gå ut för att Josefinspappa hade fixat någonting. Vi skulle in i skogen och gå en bana som de hade gjort med hjälp av reflexer. Såklart så skrek jag så fort det kom någonting...
När vi var klara i skogen så hade vi fått en lite stalker tack vare Jolin och Felicia... Det var nämligen en katt som följde efter oss när vi sulle gå in igen och sen när vi skulle sova så hörde vi ett litet jamande. Först trodde vi att katten hade lyckats ta sig in, men sedan upptäckte vi att den satt ute på fönsterbrädan och ville in.
Så höll den på ungefär hela natten...

Vi gick nog inte och la oss förrän tre i morse så jag är ganska utsliten nu.

Ursäkta för brusiga bilder, men det var ju liksom ganska mörkt och jag fotade på automatik...

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0