Olivia H -

Segern är vår!

2011-11-12 | 21:13:00 | Kategori: Sportande
Matchen idag slutade 9-2 till oss. Yey!

Det var ett hårt och kanske inte så schysst spel i alla situationer. Som vanligt fick vi för många utvisningar och det var en domare som blåste av för ingenting och stod och hittade på massor med regler... Aja, spelar man seriespel i Sverige så får man räkna med att domarna inte alltid är de bästa...
Men nu ska vi inte klaga mer för vi vann ju faktiskt!

Riktigt stolt över alla tjejer idag och framförallt till Lisa som hoppade in i sista sekunden då en av våra spelare inte kom.
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0