Olivia H -

23 180 objekt

2012-04-20 | 20:29:00 | Kategori: Life By Me
Sitter och kopierar 23 180 bilder och filmer till mammas och pappas externa hårddisk. Min dator håller på att krascha totalt för att hårddisken inte har något minne kvar. Tror att det bara är 2-3 GB minne kvar på den... Ops! Så blir det när man fotar och inte har lagt över filerna till den externa hårddisken...

Annars har jag skrev jag klart min engelska uppgift kl. 06.30 igår och kude därmed kopiera ut den och lämna in den på lektionen.
Vad lärde vi oss av det?? jo att man ska inte vara en sådan tidsoptimist som mig och tro att man har en evighet på sig att göra något och vänta med allt in till sista minuten. Inte smart och jag kommer verkligen INTE att gör om det!

En gammal bild för att jag kopierar allt...
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0