Olivia H -

The making of Harry Potter - Part 1

2012-08-26 | 21:13:00 | Kategori: London - Juli 2012
Här kommer några av alla bilder jag har från "The making of Harry Potter". Dessa bilder är dock bara en bråkdel av alla bilder på kläder jag har, men de får räcka tills nu. Alla skådespelare hade olika kläder under alla filmer, förutom Alan Rickman {Severus Snape} som hade samma utstyrsel från första filmen tills sista filmen.
Han som spelade professor Flitwick är lika kort i verkligheten som han är på filmerna. Det är med andra ord inte trickfilmat.
Ron's smoking från "Harry Potter and the Goblet of Fire"
Viktor Krum's utstyrsel från "Harry Potter and the Goblet of Fire"
Cho's klänning från "Harry Potter and the Goblet of Fire"
Hermione's klänning från "Harry Potter and the Goblet of Fire"
Harry's smoking från "Harry Potter and the Goblet of Fire"
 

KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0