Olivia H -

Varför??

2012-08-03 | 18:29:00 | Kategori: Life By Me
Ja, varför ska batteriet i fjärrutlösaren ta slut precis när man planerat att ta lite outfitbilder och bilder på mitt nyinköpta halsband?? Blir så trött på att sånt alltid händer när jag har planerat att göra något!
Har för övrigt varit inne i Södertälje för att kolla på ne kedja till mitt guldsmycke som jag fick av farmor och farfar när jag konfirmerade mig och på ett kors som jag bestämmde att jag ville ha efter att jag hade konfirmerat mig, så det blev typ en försenad konfirmations present. Himla mycket krångliga ord i en mening....
 
Det får bli en bild från instagram sålänge på mitt nya kors...
Bättre bild kommer när jag får tag i batterier!

KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0