Olivia H -

Besatt?

2012-02-24 | 18:11:25 | Kategori: One Direction
Jag blir kallad besatt i skolan bara för att jag älskar One Direction... Det är bara att inse att jag är och förblir en Directioner.

En lite rolig händelse från igår:
Igår satt jag och kollade på musik i min vän Lindas mobil. När jag kom till den längst ner skulle jag bläddra upp igen, men eftersom att det var en touch kom jag åt sista låten och den börjades spelas. Jag hade inte kollat vad det var för låt, men såklart var det WMYB och gissa vilken panik jag fick. Precis innan hade typ alla sagt att jag är besatt av One Direction och då stirrade exakt alla på mig och började skratta...
Inte världens roligaste situation, men det är sånt som händer antar jag.

Bombar just nu både facebook och twitter med One Direction, så mina vännder är inte så glada på mig just nu.
Ni har väl inte missat att jag finns på twitter?? Klicka här för att komma till den.


KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0