Olivia H -

Happy Valentines Day!

2012-02-14 | 20:35:00 | Kategori: One Direction
Glad alla hjärtans dag på er alla underbara! För det är ni!

jag har jobbat idag också, inte så kul för jag har träningsverk i låren... men annars har jag inte gjort så mycket annat. Slutade två timmar tidigare, dvs. vid ett, och då drog jag och Ida in till stan och dödade två timmar genom att kolla på kläder och fika.
Riktigt mysigt, men jag tror att Idas öron gör ont av smärta efter allt mitt tjat om min kära Harry Styles och One Direction!
Heja mitt eviga tjatande!

När jag kom hem så var det datorn som väntade på att få ha en dejt tillsammans med mig. Såklart fick One Direction vara med! Gash vad jag älskar dom pojkarna! {Fan på högsta nivå, men WHO FUCKING CARES?}
Försöker att spela in när jag sjunger också, men det går inte så bra eftersom att jag låter som en kråka...

Nu ska även läxorna få sig en slängkyss... Inte alls lika kul, men det behövs...
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0