Olivia H -

God fortsättning!

2012-01-02 | 14:22:00 | Kategori: Life By Me
God fortsättning allihopa!

Hoppas att ni hade en bättre nyårsafton än vad jag hade. Jag gick mest och väntade på att få gå och lägga mig...
Tyvärr så har jag gått och blivit med feber och har ont i huvudet, så nu ligger jag i soffan och kollar på Tv så ni vet varför uppdateringen är låg idag, även om jag är hemma.

Jag har ju som sagt varit i Finland på en ringette-turnering över nyår och kom hem i morse. Det gick sådär för oss. Vi vann två matcher, förlorade två matcher och spelade lika två matcher. Jag blev vald till en av lagets bästa spelare tillsammans med Olivia, målvakten.

Anyway så är ett av mina nyårslöften att jag ska bli bättre på att blogga och lägga upp bilder, men inte just nu för att mår jättedåligt.


Gammal bild från arkivet.


Jag la nyss märke till att min blogg ser konstig ut, men det kommer jag fixa så fort jag mår bättre.

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0